KUNDELØFTE: VI TAGER PULSEN PÅ ET FORSIKRINGS- OG PENSIONSMARKED, DER FLYTTER SIG HELE TIDEN – OG VI OVERVÅGER KONSTANT DINE AFTALER OG MULIGHEDER

Verden ændrer sig hele tiden, og nye tilstande og situationer opstår, som kan have stor indflydelse på din virksomhed. Se blot, hvad der skete efter coronavirussen. Mange virksomheder stod over for store og ukendte forandringer, som de ikke vidste, hvordan de skulle navigere efter. Disse forandringer skaber nye risici, som skubber til forsikrings- og pensionsmarkedet.

Hos Ensure er det vores fornemmeste opgave at være et skridt foran. Det er vores ansvar at vide, hvad der rører sig i markedet, så vi sikrer os, at vores kunder altid har de rigtige dækninger på de rigtige tidspunkter.

Vores mæglere overvåger konstant dine aftaler, dækninger og priser

I Ensure er det vores arbejde at overvåge og tilpasse vores kunders aftaler og dækninger i takt med, at samfundet og markederne udvikler sig.

Vi gør en dyd ud af at sparre med hinanden internt og dele informationer på tværs af specialer og fagområder. På den måde ved vi besked om de nyeste tendenser på markedet, lovgivningsmæssige ændringer, nye regler og vilkår eller faldgruber, der kræver særlig opmærksomhed.

Vores kunder bliver altid kontaktet, når der opstår nye tiltag, der kan påvirke deres forsikringsprogram. Ligeledes informerer vi dem om fordele og ændringer, der kan generere merværdi. Vi sikrer os, at kundernes nuværende løsning tilpasses og holdes ajour.

Vores mæglere sørger dermed for at være et skridt foran, og vi arbejder proaktivt med at holde os selv og vores kunder opdateret. Det gør os i stand til at rådgive dig igennem et volatilt forsikringsmarked.

Er du rigtig dækket?

En hurtig reaktionstid på udefrakommende såvel som interne forandringer kan være afgørende for, om din virksomhed og medarbejdere har kontrol over de risici, der kan opstå i forhold til deres forsikringspolitik. Derfor har vores mæglere altid fingeren på pulsen, så vi kan rådgive vores kunder bedst muligt.

Vi erkender, at erhvervsforsikring og pension kan være komplekse emner, og derfor tager vi ansvaret fra dine skuldre. Vi giver dig det fulde overblik og arbejder proaktivt for og sammen med dig. Vores forsikringsmæglere gennemgår altid vores kunders nuværende forsikringsdækninger for at afdække eventuelle faldgruber eller manglende dækninger, og om summerne stemmer med den reelle værdi.

På den måde skaber vi sikkerhed og tryghed gennem overblik og gennemsigtighed for virksomheder i deres forsikringsvalg. Vi fungerer som din betroede sparringspartner, og vi overvåger din virksomheds aftaler og muligheder.

Benchmarkanalyse og kyndig pensionsrådgivning

Når vi i Ensure Pension rådgiver vores kunder, tager vi altid udgangspunkt i virksomhedernes nuværende pensionsaftale. Her laver vi en grundig og fyldestgørende sammenligning med de øvrige alternativer, der findes i markedet.

På baggrund af vores benchmarkanalyse kommer vi med en anbefaling til din virksomhed: Enten at lade pensionsaftalen forblive hos den eksisterende leverandør eller at skifte til en anden og – for din virksomhed – bedre leverandør.

Anbefalingen er altid dokumenteret med en detaljeret sammenligning af alle de økonomiske parametre, der har betydning for at få den bedste pensionsordning. I sammenligningen måler vi bl.a. på:

  • Dit afkast
  • De historiske afkast
  • Priserne for forsikringsdækningerne
  • Priserne på selve pensionsopsparingen, både de direkte administrationsomkostninger og de indirekte investeringsomkostninger
  • En belysning af risikoen i produkterne

Foruden benchmarkanalysen giver vores pensionsmæglere jer også et overblik over, hvilke forsikringsdækninger der med fordel kan tilknyttes jeres firmaaftale og ikke mindst et overblik over, hvilke betingelser forsikringerne er tegnet på. På den måde stræber vi efter at gøre en forskel for både vores kunder og deres virksomhed.

Når kunden får ordet

Ricoh Danmark er kunde hos Ensure Pension. Vi sørger for at håndtere medarbejdernes forsikringer og pensionsaftaler og overvåger konstant vores kundes aftaler og muligheder. Vi tog en snak med EA & HR Ansvarlig Nicoline Skræp om vores samarbejde, og vi fik nogle rigtige flotte ord med på vejen:

”Vores pensionsmægler Henrik Bodnia er rigtig god til at holde os informeret og at holde kontakten. Vi har faste årsmøder med Ensure, hvor vores finansdirektør og jeg selv deltager. Det er meget passende for vores behov, men vi får selvfølgelig altid en opdatering, hvis der sker nye og relevante ændringer på pensions- og forsikringsmarkedet, der kan have betydning for vores aftaler.

Den uvildige rådgivning er klart det, vi sætter mest pris på ved vores samarbejde med Ensure. Det giver en stor tryghed, når det kommer til økonomi og emner som pension, hvilket mange af vores medarbejdere ikke selv er eksperter indenfor. Vi er også glade for processen – hvis vi får en ny medarbejder, så kører det hele som smurt med at få booket en rådgivningssamtale med Ensure. På den måde føler de nye medarbejdere sig taget godt imod.

I Ensure er I rigtig gode til kundepleje og til den løbende opfølgning, og jeg har altid mødt positive medarbejdere, der er søde og imødekommende. Både mine kollegaer og jeg har erfaret, at jeres rådgivere med hvert deres speciale kommunikerer komplicerede emner jordnært og forståeligt.”

– Nicoline Skræp, Ricoh Danmark

Hvad vores kundeløfte betyder for vores medarbejdere

Partner, Ensure Pensionsmæglere

Peter Grejbe Buhl er Partner i Ensure Pension, og han fortæller, at de har gjort noget helt særligt i Pension for at samle, sortere og videreformidle alle de mange informationer, der kommer fra forsikrings- og pensionsselskaberne. På den måde sikrer Ensure Pension, at kunderne altid bliver holdt ajour med relevant viden:

”Helt konkret har vi gjort det, at vi har nedsat et teknikudvalg, som sikrer, at den enorme mængde af information, der kommer fra pensions- og forsikringsselskaberne, tilgår de rigtige medarbejdere – sådan at al relevant information kommer ud til vores kunder efterfølgende.”

Se med i videoen, hvor Peter fortæller, hvad kundeløftet betyder for ham.

Kontakt os

Kontaktoplysninger

Ensure Pension
Tlf. +45 5195 5000

Ensure Forsikring
Sjælland: Tlf. +45 9290 9090
Jylland: Tlf. +45 7022 4464
Fyn: Tlf. +45 7022 4464