Ensure Pension lægger afstand til konkurrenterne og ligger nr. 1 på samlet kundetilfredshed
Nyeste tal fra analyse- og konsulenthuset Aalunds Firmapensionsbarometer viser, at Ensure Pensions kunder har den højeste samlede kundetilfredshed sammenlignet med de øvrige aktører i branchen. Det er vi naturligvis meget stolte af.
Engagement, hjælpsomhed og situationstilpasset rådgivning
I Aalunds rapport fremgår det blandt andet, at det, Ensures kunder vægter allerhøjest, er:
- Engagement og hjælpsomhed
- At man som kunde bliver mødt af medarbejdere, som er opdateret på ens sag
- At vi kan rådgive ud fra den aktuelle virksomheds situation
Bagom den flotte måling ligger der lidt arbejde. I Ensure har vi over mange år brugt tid og kræfter på et system, der efter hver eneste rådgivning giver kunden mulighed for at bedømme den oplevelse, de har fået. Derfor har vi detaljeret viden om vores kunders opfattelse af vores ydelser, og vi bruger den dagligt til at blive endnu bedre.
Men vi er også opmærksomme på blinde vinkler – for dem har vi alle. Og netop derfor glæder vi os over, at en af branchens anerkendte konsulentfirmaer nu bekræfter, at vi har placeret os allerforrest i feltet af kundetilfredshed.
CEO for Ensure Pension, Lasse Siggaard udtaler:
“Vi har de seneste år investeret massivt i vores evne til at forstå og møde vores kunder, lige dér hvor deres behov er. Det har vist sig at være den rette vej for både dem og os.
Vi er stolte over at se resultatet af Aalunds måling, som placerer os helt i front på samlet kundetilfredshed. Herfra fortsætter vi vores intensive arbejde med fokus på engageret og nærværende service.”
Firmapensionsbarometret er Danmarks største undersøgelse af kundetilfredshed og loyalitet blandt erhvervskunder hos de store mæglere og pensionshuse. Den udføres af analyse- og konsulenthuset Aalund, som har eksisteret siden 1990.