KUNDELØFTE: VI SÆTTER EN ÆRE I AT FINDE MARKEDETS BEDSTE LØSNING TIL DIG

Enhver virksomhed er unik, og derfor varierer vores kunders forsikrings- og pensionsbehov naturligvis. I Ensure er det vores forsikringsmægleres opgave at rådgive og hjælpe virksomheder med at få de rigtige dækninger, priser og løsninger, der tilgodeser netop deres individuelle behov.

Vi sætter dermed en ære i at finde markedet bedste løsning til vores kunder. Men hvad er så markedets bedste løsning? Er det den billigste pris, den højeste kundeservice, de bedste dækninger eller den internationale ekspertise?

Det kommer an på jeres virksomhed og jeres behov.

Analyse af virksomhedens behov – hele vejen rundt

Jeres branche, beskæftigelse, antal medarbejdere og alt derimellem er med til at definere jeres ønsker og behov, og heriblandt gemmer sig også alle de ukendte risici eller uforudsete behov. Det er her, vores rådgivere kommer ind i billedet. Gennem mange års erfaring, den rette uddannelse og vores interne sparring kollegaerne imellem, sikrer vi jer de mest kompetente samarbejdspartnere.

Foruden at sikre, at vores kunders forsikringsmæssige risici er korrekt dækket ind, og deres medarbejdere har de rette pensionsløsninger, så hjælper vi først og fremmest med at afdække virksomhedernes behov.

Som uvildig forsikringsmægler udarbejder vi vores forsikringsløsninger og deraf forsikringspolitik på baggrund af en 360 graders analyse. Dermed giver vi dig det fulde overblik samt tryghed for, at der er dækning for din risikoeksponering.

Vi går i markedet for jer

Når vi indgår aftaler med vores kunder, indhenter vi altid en fuldmagt for at få adgang til virksomhedens nuværende forsikrings- og pensionsløsninger. Ensures forsikringsmæglere går nøje oplysningerne igennem og påbegynder deres arbejde med at afdække, om de nuværende dækninger og priser matcher de opstillede ønsker og krav.

Herefter går mægleren i udbud på vegne af virksomheden og kan således indhente tilbud fra samtlige forsikringsselskaber på markedet. Dette er netop en af de mange fordele ved at være betjent af mæglere, da vi kan operere på hele forsikringsmarkedet uden af være bundet af én leverandør. Det giver os stor fleksibilitet, og det er en kæmpe fordel for kunden.

Det skaber tryghed og tillid, at vores kunder har en mægler på deres side af bordet, som udelukkende varetager deres interesser i jagten på den bedste løsning.

Vores anbefaling til jer

Når tilbuddene er indhentet, laves en benchmarkanalyse, hvor der bliver taget højde for utallige parametre i samråd med jer. Herefter bliver I præsenteret for vores anbefalinger og den eller de løsninger, der matcher jeres behov og ikke mindst til den mest optimale pris. Vi arbejder selvfølgelig kun ud fra at give jer mest værdi for pengene.

Når kunden får ordet

Jensens Bøfhus er kunde hos Ensure. Oprindeligt var de kun mæglerbetjent på forsikringsdelen, men da der blev brug for en ny pensionsløsning, var Ensure Pension hurtige til at gribe bolden og finde en af markedets bedste løsninger til vores kunde. Vi tog en snak med økonomidirektør Thomas Meyer-Iversen om vores samarbejde og fik nogle flotte ord med på vejen:

”Vi er meget tilfredse med vores samarbejde med Ensure Forsikring. Vi har fået tegnet et forsikringsprogram, som er både bedre og billigere end det, vi havde i forvejen. Da vi stod over for at skulle finde en ny pensionsløsning, arbejdede pensionsteamet i Ensure benhårdt på at finde en løsning, som skulle sikre, at Jensens medarbejdere kunne blive indtegnet i en pensionsordning ifm. udtrædelse af overenskomst med 3F.

Under hele forløbet blev der taget hånd om vores medarbejdere, og der blev afholdt individuelle rådgivningssamtaler. Ensure formåede at levere et stykke arbejde over forventning.

Efter en udbudsrunde med flere selskaber var Ensure gode til at komme med et oplæg til og rådgivning om den bedste løsning. Her fandt de en spiller på markedet, som havde et godt omdømme, og som kunne levere en løsning, der fungerede for os.

Det har været en rigtig positiv proces. Mit indtryk af Ensure er, at I er proaktive, servicemindede og altid hjælpsomme.”

– Thomas Meyer-Iversen, Jensens Bøfhus A/S

Hvad vores kundeløfte betyder for vores medarbejdere

CEO / Managing Partner / Insurance Broker, Ensure Forsikringsmæglere Øst

Jacob Ellenhard er direktør og forsikringsmægler i Ensure Forsikring Øst. Da Ensure blev grundlagt var det med en bærende vision om at levere markedets bedste løsninger.

Af den grund har Ensure skabt et koncept, som er en stærk kombination af, hvad forsikringsselskaberne gør rigtig godt, og hvad de traditionelle forsikringsmæglere tilbyder. Han fortæller:

”Vi udarbejder en forsikringspolitik, der betragtes som virksomhedens (kundens) strategi for til- og fravalg af forsikringer. Forsikringspolitikken klarlægger tydeligt, hvilke risici forsikringsselskaberne skal dække, og hvilke risici virksomheden selv vil påtage sig.”

Se med i videoen, hvor Jacob fortæller, hvad kundeløftet betyder for ham.

CEO / Managing Partner / Insurance Broker, Ensure Pensionsmæglere

Lasse Siggaard er direktør og forsikringsmægler i Ensure Pensionsmæglere. At finde markedets bedste løsning for vores kunder er en individuel sag, og af den grund arbejder vi ikke med præfabrikerede løsninger. Han fortæller:

”Når vi sammen med vores kunde har fået afdækket risikooplysninger, beslutningsparametre og kundens behov, så går vi i markedet og indhenter tilbud hos de relevante leverandører, der kan komme i spil for den givne kunde.

(…) Det er vigtigt for os, løbende og minimum en gang om året, at levere en uvildig benchmarkanalyse til vores kunder, så vi sikrer den transparens og det beslutningsgrundlag, som kunderne skal bruge for at overveje et eventuelt leverandørskifte.”

Se med i videoen, hvor Lasse fortæller, hvad kundeløftet betyder for ham.


Client Manager, Ensure Pensionsmæglere

Maria Bording er Client Manager hos Ensure Pensionsmæglere. Hun ved, at pensionsmarkedet kan være både kompliceret og svært at gennemskue for mange. Som uvildig pensionsmægler er det Marias fornemmeste opgave at gøre pension forståeligt og sikre transparens i markedet. Hun fortæller:

“I mit daglige arbejde er det vigtigt for mig at sikre, at mine kunder bliver klædt ordentligt på til at træffe beslutningen om den fremtidige pensionsleverandør. Helt konkret betyder det, at vi i beslutningsprocessen har en tæt dialog med kunden om, hvilke parametre der har størst betydning for dem.”

Se med i videoen, hvor Maria fortæller, hvad kundeløftet betyder for hende.

Kontakt os

Kontaktoplysninger

Ensure Pension
Tlf. +45 5195 5000

Ensure Forsikring
Sjælland: Tlf. +45 9290 9090
Jylland: Tlf. +45 7022 4464
Fyn: Tlf. +45 7022 4464